Gode råd

Hvad er “buzz” og hvorfor er det godt til webcam model branchen?
De fleste voksen webcam sites er struktureret omkring ideen om “gratis chat”. Det er her kunderne får en chance for at se dig, og du får en chance for at drille, flirte og tænde dem til det punkt, at de får lyst til at klikke sig ind på en gruppe- eller vip one-on-one chat med dig. Gruppechat eller one-on-one chat er der, hvor du tjener dine penge. “Buzz” er antallet af medlemmer eller besøgende i dit gratis chat room, der er ved at gå ud af deres gode skind for at se visse ting som f.eks: dig nøgen, dig udføre bestemte handlinger, lære dig at kende, spørge til dine hjemmesider og e-mail adresse, skrive med “CAPS” for at fange din opmærksomhed, etc. Hele koncptet omkring “buzz” er faktisk ganske enkelt, men det kræver lidt tålmodighed. Det kan lyde mærkeligt, men vi vil foreslå at du lærer at køre buzz i dine åbne rum, og på samme tid ignorere buzz´en! Det betyder: Vær ikke vred eller frustreret, når kunderne beder om at se dig nøgen i det åbne chat rum (du bør ikke gøre det selv hvis du ville, for nøgenhed er kun lovligt i privat chat). At sælge shows er et “numbers game”: Jo flere kunder du holder i det åbne rum, jo bedre.

Hvordan fastholder man interessen?
Det er ikke svært, hvis du aktivt poserer, viser sig og taler med sexede erotiske undertoner. Husk, at dette er et websted baseret på SEX og erotiske temaer, og at bringe emnet tilbage til SEX og erotiske temaer i subtile måder er afgørende for at opretholde et højt kunde antal. At tale om sport, film, musik, biler og så videre er OK for at give et vist indblik i din personlighed. Men samtidig kan det være svært at tage springet fra at tale om den store kamp, der vandt Super Bowl, til hvordan du kan drille og forføre din chat room besøgende ind i en privat, betalt chat. Hold det sexet … eller bring altid snakken tilbage til sex.

God buzz er en masse kunder som chatter i et hurtigt tempo, og anmoder om alt muligt. Jo mere ophidsede de er, jo mere du vil sælge. Vi foreslår at den bedste måde at kontrollere dit chat room på, er at lade bemærkningerne flyve – hurtigt og rasende. Forsøg ikke at kontrollere kundernes stilarter, eller om de taster “CAPS” eller små bogstaver. Du har måske en helt ny kunde, som ikke har nogen erfaring med chatten, men som har købt 10, 20 eller 30 minutters tid til en 1-on-1 show. At fornærme kunde ved at anmode vedkommende om at droppe  “CAPS” tasten, kan koste dig et langt show og en masse indbringende minutter.

Det er en god ide at oprette og drive buzz på følgende måde. Poser og inkluder nogle lejlighedsvise glimt hist og her. Hold det samlede emne om sex. Det er trods alt derfor kunden er kommet. Ignorer krævende og tiggende kommentarer helt eller bedre endnu- lok dem indenfor! At have hundredvis af kunder tændt op, tiggende og krævende, viser at du kan, hvad det kræver at opbygge buzz. Kunder kan godt lide at se du er populær og har forståelse for deres sindstilstand. De vil også gerne tænke om sig selv som din frelser, der kommer og redder dig, tager dig væk fra alt det vanvittige der skabes af andre besøgende. Dit mål er at drive dine kunder dertil hvor de glemmer deres frygt og tilmelder sig for at købe et “1-on-1 show”. Jo mere buzz du skaber; jo flere kunder vil du få. Husk altid, at du er performer – en skuespiller – og du bør gøre dit bedste for at give en inspirerende optræden med sexet og erotisk stemning og opfordrenhed. Det er, hvad seerne er på udkig efter – en erotisk oplevelse. Det er op til dig at opfylde seernes forventninger med din skuespilsfærdigheder.

At bruge den brede opmærksomhed til din egen fordel.
De fleste af dine kommentarer i det åbne rum bør være rettet mod chat rummet, som en gruppe, mens nogle enkelte bør fokusere på individuel opmærksomhed. Dette kaldes Attention Mixture.

En af de bedste måder til at styre kunderne er ikke at give nogen offentlig chat room besøgende for meget individuel opmærksomhed. Kommentarer til gruppen som helhed bør overbringe en meget fin besked, og dette budskab er, “Hvis du vil have min individuelle opmærksomhed, så køb et 1-on-1 show for at få den”. Selvfølgelig bør du chatte lidt for at få chatten i gang, men mindre chat rettet mod den enkelte person er en god ting. At opfange og bekræfte de nye kunder, som netop kommer ind i chatrummet er også meget god. Selv om hans første kommentar er noget bras som, “Vis mig dine bryster” … kan du lade ham vide, at du ser ham med et enkelt, tolerent svar som f.eks “Hey, skal ikke sige” Hej “til mig først (indsæt kundenavn)?” I det mindste ved de at du så dem, og at du ikke bringer stemningen ned med negativitet. Efter dette: Fortsæt med at tale til hele gruppen.

Brug humor og en positiv tilgang. Tal til gruppen som helhed, med mindre vægt på individuel chat på grund af den tone det sætter. Den rolle du spiller online skal vække det følgende indtryk for beskueren: “Jeg er ikke her for at tjene penge. Jeg er bare naturligt liderlig og jeg gør dette for at blive tændt og komme.” Det er vigtigt at dine kunder tror dette. Nedenfor er fremragende kommentarer som kan rettes til gruppen. Disse er blot nogle få eksempler. De ting du siger i chat rummet, som en gruppe er grænseløse. Hvis du rammer en nerve hos kunderne med en af dine kommentarer, skal du fortsætte med det. Lad kunderne deltage i din fantasi.

Her er nogle eksempler på dialog, du kan overveje at bruge i løbet af din online resultater:

  • Jeg har drømt om sex hele aftenen, og jeg er sååå liderlig lige nu!
  • Jeg såååå liderlig lige nu, at jeg kunne komme på 2 minutter, jeg skal bare have nogen til at kneppe mig!
  • Jeg går amok, alt hvad jeg ønsker er at komme!
  • Jeg har ikke haft orgasme i dag. Hvem vil være min første orgasme??
  • Hvem vil kneppe mig???
  • Det tænder mig på såååå meget at vide I alle vil bolle.
  • Min kusse er såååå varm og stram … det føles sååå godt at kneppe!
  • Jeg er ikke kommet i 5 dage. Jeg går amok!
  • Jeg har lige slået op med min kæreste og jeg har brug for en hård mand til virkelig at kneppe mig hårdt!
  • Jeg er sådan en tøs. Alt hvad jeg gør, er at kneppe.
  • Jeg har været sådan en slem pige i dag, alt hvad jeg kan tænke på er at blive nøgen.

Selvfølgelig er disse kun eksempler. Improviser og brug din fantasi! Du er stjernen i chat rummet og giver en optræden. Gør det så spændende, legende og så sexet som du kan på din egen måde og på dine egne vilkår!

Politisk Korrekt – At vende et “nej” til et salg
Dette afsnit handler om at holde fantasien i live og aldrig såre nogens bulede egoer. Det er så vigtigt og det kræver kreativitet fra din side at besvare alle spørgsmål med positive reaktioner. Vi ved det lyder umuligt altid at sige “ja”, så lad os give nogle eksempler på, hvordan man siger “ja” til kundernes spørgsmål (selvom dit rigtige svar er nej.) Husk, ideen er at få dem i 1-on-1 chat – du kan bekymre dig om detaljerne når de er inde i showet.

Kunde: “Laver du anal?” (Lad os antage, at du ikke gør)
Model
: “(Kundens navn), jeg er en anal jomfru. Vil du gå langsomt med mig i et privat show, hvis jeg forsøger for dig?”

Kunde: “Laver du escort?”
Model
: “Nej, men jeg har mødt to af mine bedste kunder indtil videre, ikke for penge … bare for sjov.” (vi tillader ikke at vores modeller giver personlige oplysninger, men kunderne har fantasier.)

Kunde: “Laver du “fist” i 1-on-1?”
Model
: “(Kundens navn), jeg kan prøve for dig. Indtil videre kan jeg kun tage 3 fingre … men jeg ved, at jeg vil tænde dig ligegyldigt hvad.”

Kunde: “Laver du 2-pige eller par shows?”
Model
: (Hvis du ikke laver 2-pige eller par shows) “(Kundens navn), ja, men jeg er nødt til at kende dig virkeligt godt, før jeg spørger min kæreste eller elsker til at komme over. Jeg vil virkelig gerne, hvis du kommer til at kende mig først. ”

Kunde “Har du en hjemmeside?”
Model
: “(Kundens navn), jeg må ikke tale om andre sites i det åbne rum, men kom og se mig alene, og lad os snakke.”

Kunde: “Hvad er din e-mailadresse?”
Model
: “(Kundens navn), jeg giver kun min e-mail adresse til mine bedste kunder. Jeg sender dem særlige overraskelser.”

Kunde: “Udfører du dobbelt penetration i det private show?”
Model
: “(Kundens navn), jeg har aldrig gjort det. Kan du gå langsomt med mig og lære mig det i mit private rum?

Kunde: “Har du legetøj?”
Model
: (Hvis du ikke har noget legetøj) “Jeg har tænkt mig at købe noget legetøj snart (kundens navn), vil du komme i mit private rum og foreslå, hvilken slags legetøj jeg skulle købe?”

Kunde: “Laver du telefon shows?” (Det gør vores modeller ikke)
Model
: “(Kundens navn), jeg foretrækker at du ser mig med begge mine hænder fri, så vi virkelig kan have det sjovt!”

Hvad er “Free-Chat Lifers” og hvad skal jeg vide om dem?
Gratis-Chat Lifers er kunder, som forelsker sig i dig og bruger alle vågne øjeblikke i dit gratis chat room, men de er meget tøvende og modstandsdygtige overfor at købe et 1-on-1 show. Så, hvordan du håndterer en gratis-chat lifer type person? Anerkend dem altid, men giv dem ikke for meget opmærksomhed. Giv lige nok til at holde dem interesserede og komme tilbage.

Tid udretter vidundere for Free-Chat Lifers. De har tendens til at være langsomme til at træffe afgørelse om tilmelding på hjemmesiden. De har ofte frygt for kreditkort sikkerhed på nettet, eller de kan være på et begrænset budget. Måske kan de bare ikke “tro” at dette er den ægte vare. Lad ikke dette afholde dig fra at få dem til at tage dig i privat rum.

Her er nogle måder at få kunderne til at købe et privat show:

  • Tænk “flirt og afled”. Flirt lidt, så begynd at tænde chat rummet. Dette er en balancegang, for hvis du ikke giver dem noget, vil de gå videre, men jo mere opmærksomhed du giver dem, jo gladere er de for ikke købe et privat show.
  • Efter at have givet dem lidt særlig opmærksomhed for at styrke deres egoer, så prøv dette lille trick. “(Kunde), ønsker du at lege en leg med mig?” (De vil altid sige ja) “Okay (Kunde), jeg vil sætte dig på en” chat time-out “, indtil du tilmelder dig og tager mig i privat chat rum.” Sørg for, at de ser dig fnisende eller brug en smiley, når du bruger denne teknik. Humor og leg er afgørende komponenter til denne teknik.
  • Kør lidt på èn Free-Chat Lifer frem for en anden. Jalousi flytter bjerge.

Misbrugende Kunder
Ingen grund til at forklare dig, hvad en misbrugende kunde er. Du har set eller vil se alle former for den slags i dit gratis chatrum. Følgende forslag er radikal og kræver at sluge lidt stolthed, men det er meget effektivt, og du vil i sidste ende vinde. Misbrugende kunder er alle på udkig efter det samme: Opmærksomhed. De har det dog tilfældigvis med at gå for negativ opmærksomhed. En grund til at de opfører sig som de gør, er fordi de er gode til at få hvad de vil have… Mere negativ opmærksomhed.

Men husk at alle misbrugende kunder er små børn af hjerte … umodne, ofte uopdragne mennesker, der er let kontrolleres med lidt kreative tænkning. Prøv dette en gang, det vil fungere 9-gange ud af 10. Det er forståeligt, at din første indskydelse kan være at sparke disse typer ud af dit chat rum, men prøv denne formel … først, komplimenter deres adfærd. Stil derefter et personligt spørgsmål.

For eksempel:
Kunden kommer ind i dit chat room og “råber” med “CAPS”, “Vis fisse BITCH!”
(Du siger …) “(Kundens navn), wow, du er så dominerende, Det kan jeg lide … hvor er du fra?”

Det vil næsten garanteret fange dem med bukserne nede. Det er den allersidste ting, de forventer at høre fra dig. Det typiske svar, de giver til dette spørgsmål er noget i retning af: “Jeg er fra KBH, hvorfor?” De er helt lamslået, og du har netop taget magten. Hvis du tager en negativ drejning mod dem og bliver vred og sparker dem ud af dit åbne chat rum, kommer de tilbage og er et større problem, og endnu mere irriterende. Det er meget sjovere at kontrollere disse typer end at eskalere en kamp med dem. Som en performer, bør du altid forsøge at bruge dit talent og din evne til at konvertere en fjendtlig eller grov seer over til en potentiel betalende kunde, som er lige ved at dø for at se dig i et 1-on-1 show, bare for ham eller hende. Nogle gange er det ikke let, men prøv altid at være positiv og glad foran cameraet. Det vil betale sig stort for dig.

Kend Kunderne
Hvordan kan du vide, om en kunde har en konto? Er de fleste kunder, der køber 1-on-1 shows aktive i den Gratis Chat … eller lurer de på sidelinjen? Hvordan kan du identificere en person, der vil melde sig og bruge penge? Er der lande, som ikke kan få adgang på grund af høj svindel med kreditkort? Hvilken alder er den gennemsnitlige kunde? Hvordan kan du vide, hvem der er målet? Når systemet ikke har en måde for modeller at se, hvem der er et betalende medlem og hvem der ikke er, kan det være svært at vide, hvem man skal koncentrere sig om, og hvem der skal ignoreres. Vi vil forsøge at kaste lys over, hvor køberne er, og hvordan du får dem til at betale for en privat chat med dig.

Vores statistikker viser, at kun omkring 15% af kunderne faktisk køber shows. Det betyder to ting … først og mest indlysende, 85% af kunderne vil ikke købe. Og for det andet, betyder det også at de fleste af dine købere ikke nogensinde taler i din fri chat! Det er netop derfor, det er så vigtigt for dig at reagere på alle dine kunder. Du er nødt til at imponere de kunder, der lurer i din Fri Chat og opholder sig roligt og ikke chatter. Vi kan ikke understrege nok, hvor vigtigt det er for dig at indse, at de fleste købere ikke chatter i dine åbne rum eller gratis chat.

Sæt et stort skilt på skærmen “Jeg Chatter for at imponere NON chattere”. Dette vil minde dig om, at de fleste købere IKKE chatter i fri chat. De “vindue shopper” blot og læner sig tilbage og ser hvordan du virker som person, mens de surfer rundt på forskellige chats indtil de finder en model, som de føler er en person, de ønsker at købe et Premium eller Exclusive show fra.

Lad os lege den gennemsnitligekøber et minut her (en der allerede har en konto). Først og fremmest, hvorfor bruger han/hun internettet til sex og / eller kammeratskab? Nå, … vi opgav for længe siden at forsøge at møde en pige så lækker som dig. Måske blev vi afvist i skolen, eller i klubber og på barer. Måske har vi snerpede koner eller kærester, og vi længes efter hed sex og intim samtale. Vi kan godt lide internet Camgirls, fordi vi ikke behøver at konkurrere med de andre gutter for deres opmærksomhed. Når vi finder en smuk pige vi kan lide … tager vi hende, uden problemer, uden spørgsmål, uden at bekymre os om vores udseende.

Normal forberedelse af frieri medfølger og vi komme direkte til sagen, uanset hvad vi vil, hvad enten det er sex eller samtale eller begge dele. Vi går fra den ene models privat rum til den næstes og leder efter vores type af pige … som vi er tiltrukket af fysisk, men vi vil også gerne kunne lide hendes personlighed. Så vi ser på hende, lytter til hende, læser hendes chat og lytter til hende tale. Vi vil ikke konkurrere på fri chat for hendes opmærksomhed, for hvis vi beslutter at vi vil have hende, køber vi bare et show. Vi hader at forsøge at få hendes opmærksomhed i fri chat. Vi kan godt lide følelsen af at tage hende fra de andre kunder, og have hende helt for os selv. Er hun boblende og sexet og dejlig? Er hun tolerant overfor alle kryb og skøre kunder? Er hun single? Har vi selv et fjernt håb om nogensinde at møde hende? Virker hun som den type pige, der kommer til at give os, hvad vi vil have med det samme og ikke malke os for vores minutter? Vi hader at blive malket for vores minutter … nogle af disse webcam modeller tror vi er dumme, og at vi ikke ved de malker os. Hvis hun gør det over for os, at vi vil forlade gruppen, eller vip showet med det samme, aldrig komme tilbage og finde en anden. Hmmm, hun behandlede lige den kunde der bad om at se hendes røv meget uforskammet. Vi finder en model, der er venligere stemt overfor liderlige fyre som os.

Og afsted de går … uden at have sagt et ord i det åbne rum. De tager deres minutter og penge med sig. Det er en skam. Hvis du ikke havde haft et surt udtryk i ansigtet og blevet sur på den fyr, der bad om at se din røv, kunne du være igang med et show lige nu. Det kan ikke gentages for tit. Du er en Performer, og du skal hele tiden prøve at give den bedste optræden, du kan. Hold fokus!

OK, lad os adressere, hvordan man opsøger kunder, som køber gruppe eller VIP shows. Der er et par ting, du kan gøre for at få dette til at ske.

  • Tal med nogen, der ikke chatter og sig noget i stil med: “Hey alle jer Ikke-Chattere, gem jer ikke. Kom og tal med mig. Vær ikke genert.”
  • En fyr taler til dig og er venlig og gentleman-agtig … spørg ham om dette, “Du er en sød gentleman, har du nogensinde prøvet et gruppe eller vip show fra sitet før?” Formuleringen her er vigtig. Du bad ham ikke om at købe fra dig, du spurgte blot om han havde prøvet et gruppe eller vip show på webstedet før. Fyrene har tendens til at besvare dette spørgsmål ærligt, fordi det er ikke en direkte anmodning om at få dem til at købe. Hans svar er meget sigende. Et “nej”  betyder, at han sandsynligvis ikke er en køber, og du kan arbejde med ham fra den vinkel. Et “ja” betyder, at han er en køber og han er et godt emne at arbejde videre på.
  • Hvilket land er du fra? Hvis du har tid, så lær hvilke lande der ikke giver tilladelse til at åbne konti. Der er ikke mange af dem, og de fleste af dem synes at være i Mellemøsten. Du kan spare dig selv noget tid ved at vide dette.

Alder er en anden faktor at overveje. De fleste kunder, der bruger penge, især på længere shows, har en tendens til at være over 30 år. Identificer fyrene over 20, og brug dit “Spil” til at tænde dem. Dine chancer er meget bedre end at arbejde på at få en 18 – eller 20-årig indenfor.

Du er en skuespiller!!
Vi har set mange modeller klage til deres kunder. De taler om, hvor langsomt det går, eller hvor meget de keder sig. Nogle sidder endda og ser trætte eller triste ud. Ingen kunde vil bruge noget beløb per-minut på en pige, der sidder og der; vred og frustreret. Du er nødt til at optræde, og det skal være en himmelsk performance. Kunderne MÅ ikke vide, at du er ked af det eller føler dig nede. De ønsker glade, sexede piger, som er sjove!

Forestil dig dette, en kunde har en kone eller kæreste, der er gnaven og anstrengt. Han venter på at hun skal gå i seng eller på arbejde, så han kan komme online og nyde nogle varme piger. Han går ind på dit chat rum, og han ser dig chatte om dine problemer! Han er væk, og det er hans penge også. Det er meget vigtigt for dig at huske: først og fremmest … at du er en skuespiller, der er online, for at give en spændende og sexet oplevelse for dit publikum. Lad ikke dine kunder vide, at du keder dig, er ulykkelig eller vred. Hvis du ikke kan optræde friskt, muntert og sexet, så log ud og kom tilbage, når du er klar til at være det glade, sexede ansigt.

Hav altid en “spilleplan”
Hvordan er dit webcam “spil”? Er dit spil i orden? Har du altid har en spilleplan i tankerne, når du arbejder dig ind i din chat? Du vil finde ud af at der grundlæggende er to typer af kunder, som besøger dit chat rum og chatter med dig.

Der er ensomme mennesker, og der er liderlige mennesker. Hvis du bemærker nogen af de webcam modeller, som du kan se er i et langt 1-on-1 show, er det normalt normalt chat shows, ikke “hud og sex” shows. Årsagen er, at kunden er ensom og ønsker at tale. Den ensomme kundes fantasier er anderledes end sex-show kundens fantasier. Den ensomme kunde fantaserer om at kende en pige som dig, om dating med dig, og at have dig som “real life” ven. Selvfølgelig kommer det ikke til at ske, fordi det er en fantasi. Og inderst inde de ved det. Men ensomme mennesker ønsker ikke at ende showet, hvis de stadig har håb om at dyrke og udvikle deres fantasier. Det er ligesom en god drøm, du ikke ønsker at vågne op fra. Sex-show kunderne på den anden side … onanerer, og så afsted. Selvfølgelig kan du drille og lege med dem for at forlænge fornøjelsen og din indkomst, men i sidste ende har du ingen kontrol over om de kommer hurtigt.

At appellere til den ensomme kunde er faktisk nemmere. Husk altid at din rolle er at være rar,  sjov og give det indtryk, at du er til rådighed. Gør sådan så kunden føler sig som noget særligt. Det at virke fri og tilgængelig skal være subtilt og koket. Hvis du er alt for “på”, ved de at du spiller. Kunderne vil nægte at tro du er tilgængelig, selvom du er. Men vil de tro, at du går gennem et dårligt kæreste-brud. Alle kan forholde sig til det, fordi næsten alle har gået igennem det eller kender nogen, der har. Vi så en model med denne kæreste-brud rutine i det åbne rum forleden. En af kunderne spurgte, hvorfor hun brød op og hendes svar var en ren genistreg. Hun sagde: “Jeg droppede ham, fordi han var for nærrig!” Perfekt! Hvilken smart undergravende måde at sige: “Hvis du vil have mig, trappe op og bruge lidt penge på mig”.

Remember, you are providing a service of value to both LONELY and HORNY men and women. You should be compensated for the good feeling and good times you are providing to people who otherwise may have no other way to enjoy the experience you provide.

Husk, du leverer en service af værdi for både ensomme og liderlige mænd og kvinder. Du bør kompenseres for den gode følelse og gode tider, du leverer til personer, der ellers ikke havde nogen anden måde at nyde den oplevelse, du giver.

Dårlige ord
Dårlige ord er ord, der dræber kundernes lyst og skræmmer dem væk. Den måde du formulerer dine chat beskeder kan være afgørende for din succes eller fiasko. Her er nogle ord … dårlige ord, der ikke er tiltalende og lystfremmende.

Tid. Ingen grund til at sige tid. Chat monitorer gør alle klar over det. Ingen grund til at nævne det igen. Når du fanger dig selv i at skrive et dårligt ord, omformuler det og skriv noget andet. Vær kreativ.

Køb. Ingen grund til at bruge ordet, købe. Tricket er at ikke frembringe tanken om at bruge penge. Manipuler deres behov for at føle sig god eller blive ophidsede, ikke for at åbne deres tegnebog.

Sammen med dårlige ord, kommer presset fra dig for at få dem til at købe. Forestil dig dette scenarie… en person går ind i en stripklub, og før han når at kigge sig omkring og få en fornemmelse af klubben, kommer en ivrig stripper op til ham og griber hans hånd og begynder at trække ham til lapdance sofaerne. Hvad gør han? Han siger nej! Han ønsker at se stedet, blive komfortabel og tjekke alle stripperne først.

At besvare dine kunder med øjeblikkelig krav om at de skal købe et gruppe eller vip show er dødens kys til salg af minutter. Ingen kan lide en fremadstræbende model; meget få kunder bruger penge på anmassende modeller. Bare fordi du har efterspørgere og tiggere i din chat betyder det ikke, at du skal besvare med at være tiggende og krævende. Vær bedre end dine kunder i din holdning, nedlad dig ikke til deres niveau eller metoder.

Flirt din vej til rigdom!
Først og fremmest; du er stjernen i chat rummet. Husk altid, at du giver en ydelse til gavn og glæde for dem, som ser på dig. Følgende tips blev givet af vellykkede kunstnere, som har udviklet gode metoder til at få flest penge for deres tid.

  • Dit udseende og din unikke, sjove og sexede personlighed er, hvad der vil få kunderne til at komme tilbage efter mere.
  • Hav finger og tånegle lakeret. Se altid så godt ud som muligt.
  • Anbring kameraet tæt på skærmen, hvor du læser, så det ser ud som om, at du kigger i kameraet, når du læser chatten.
  • Hav altid masser af lys på dig for kameraet.
  • Sørg for, at mikrofonen altid er tændt, når du er online … kunder ELSKER at høre din sexede stemme. Du vil sælge flere shows og tjene flere penge ved at tale og IKKE skrive.
  • Foregiv altid at huske tilbagevendende kunder. For at du ikke altid behøver at lade som om, så tag et par små hurtige noter efter en chat. Adresser kunder ved deres skærm øgenavne så ofte som muligt, især når du stiller dem spørgsmål.
  • Grin ofte og smil altid.
  • Hvis du nødt til at gøre noget, der ikke er sexet, så prøv at gøre det uden for kamera rammen eller blot logge af og lad kunderne vide, at der er pause.
  • Find altid en måde at sige ja til alle anmodninger. Vær sjov flirtende og kreativ, når du spiller for kunderne.
  • Hold alt dit legetøj parat og inden for rækkevidde inden hvert show.
  • Svar alle spørgsmål og anmodninger om at gøre ting med det samme. Kunderne ønsker at sikre sig at modeller vil ikke spilde deres tid eller penge når de kommer i det private chat rum.
  • Spred din opmærksomhed omkring. Få alle kunder til at ønske at tage dig væk fra de andre mennesker i chatrummet.
  • Du er en stjerne for alle de besøgende. Flyvende kys og kort individuel opmærksomhed er nøglen til at få mere privat tid.
  • Sørg for at lade kunderne vide, når du planlægger dine næste par shows, og opdater altid din online tidsplan.
  • Brug matchende, sexet og sjovt outfit og høje hæle, når det er muligt.